Retourneren, ruilen en annuleren. Afhandeling van problemen.

Herroepingsrecht.

U heeft het recht om uw bestelling zonder opgave van redenen te annuleren op elk moment voordat uw goederen worden verzonden of binnen 30 dagen na de levering, waarbij de periode van 30 dagen ingaat op de dag waarop u de goederen ontvangt. Wanneer uw bestelling uit meerdere zendingen bestaat, begint de herroepingstermijn van 30 dagen voor alle goederen in uw bestelling op de dag nadat u de laatste zending heeft ontvangen.

Om uw recht op annulering uit te voeren, kunt u telefonisch (0767995017) of via e-mail (info@badkamermateriaal.nl) contact met ons opnemen. Indien u uw bestelling wegens problemen met de goederen annuleert, gelieve ons dan op de hoogte te brengen van het probleem. Gevolgen van herroeping

Gevolgen van de herroeping

U moet de goederen op eigen kosten naar WIPER Benelux B.V. Mathenessestraat 41, 4834 EA Breda terugsturen (tenzij wij het artikel per vergissing aan u hebben geleverd of het artikel beschadigd of defect is) zonder onnodige vertraging en in ieder geval binnen 30 dagen nadat de annulering heeft plaatsgevonden.

Terugbetalingen.

Na de annulering storten wij u het aankoopbedrag van de geannuleerde bestelling (of het geannuleerde deel van de bestelling) terug. We zullen ook alle betaalde standaard leveringskosten terugbetalen, of een bedrag gelijk aan deze kosten als u kiest voor een duurdere leveringsmethode. De terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na de dag waarop:

-U heeft uw bestelling geannuleerd, waarbij u de goederen niet heeft ontvangen (en de goederen niet naar u zijn verzonden);

-Wij ontvangen de goederen die u aan ons heeft geretourneerd, wanneer u de goederen in ontvangst heeft genomen;

-U stuurt ons een bewijs van terugzending van de goederen, wanneer u de goederen geretourneerd heeft, maar wij deze nog niet hebben ontvangen.

Behandelingsprocedure.

Stap 1 - Retourprocedure is gestart.

  1. De koper besluit zijn aankoop terug te sturen. Hij neemt contact met ons op, geeft de referentie van de bestelling, de dag van aankoop en beschrijft het probleem.
  2. Wij proberen het probleem individueel op te lossen. Als er geen oplossing kan worden gevonden, vragen wij om het annuleringsformulier in te vullen en ons een e-mail te sturen.
  3. Nadat het formulier is ingevuld met bepaalde informatie stuurt hij ons een e-mail met dezelfde inhoud en bewerkt bestand als bijlage.
  4. Wij beantwoorden de e-mail binnen 1 dag, met de bevestiging van de retourzending. Het antwoord bevat alle vereiste informatie. 
  5. De koper verzendt de goederen in de originele verpakking en stuurt ze terug naar het adres dat in de bevestigingsmail staat.

Stap 2 - Artikel is verzonden.

  1. Wij ontvangen een bevestiging dat het retourpakket is verzonden en wachten erop.
  2. Als er een tracking nummer van de zending beschikbaar is zouden we deze informatie ook graag ontvangen.
  3. Tracking helpt ons de aankomst van de retourzending te voorspellen, maar we wachten nog steeds totdat we het artikel terug ontvangen.

Stap 3 - Artikel is geleverd.

  1. De retourzending komt bij ons binnen. Wij controleren of de verpakking origineel is en of het product in goede staat is.
  2. De klant wordt gevraagd hoe hij het aankoopbedrag terug wil ontvangen. Hij geeft ons alle details.
  3. Wanneer het product ongebruikt en doorverkoopbaar is, betalen wij het volledige bedrag terug aan de koper.

Stap 4 -Terugbetaling is overgemaakt.

  1. Wij storten het bedrag terug via de door de koper aangegeven betalingsmethode.
  2. Wanneer alles in orde is, wordt uw geld binnen een uur na ontvangst van het geretourneerde artikel aan u teruggestort.
  3. Er wordt een bevestiging per e-mail gestuurd.
Product toegevoegd aan verlanglijstje
Product toegevoegd om te vergelijken
×

Wij gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren. Door deze site te blijven bezoeken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Ga voor meer informatie naar ons privacybeleid.

Sluiten Aanpassen Alles accepteren